dinsdag 26 maart 2013

TAG: First things

Voor alles is een eerste keer. Daar gaat het om in deze tag. 
Ik vertel jullie over dingen die ik voor een eerste keer gedaan heb. 
First things first. Nieuwsgierig? Lees snel verder...

Eerste wat je doet als je wakker wordt in de ochtend
Tja, ik kan er omheen draaien, maar het eerste ding dat ik doe.. Is toch wel 

mijn snooze-functie op mijn gsm royaal benutten... Daarna, na zo'n 3 keer 
op snooze te hebben geduwd, sta ik op. Spring ik onder de douche en 
maak ik me klaar voor school. En in het weekend, no need for rushing, dan 
hou ik ervan om wakker te worden met één van mijn favoriete series. 


Het eerste wat je doet als je thuis komt van werk
Pffoee, na een dagje les of werk ben ik vaak behoorlijk moe en heb ik vooral 

zin in een goede portie me-time. Het allerliefste wat ik doe na werk is een 
heerlijk bad nemen met een paar Lush badbommen en een heerlijke chick-lit
en ach nu we toch bezig zijn mag er ook gerust wat feel good music op de 
achtergrond spelen. Alles om het plaatje compleet te maken, toch?


Eerste auto
Jammer genoeg heb ik nog geen eigen auto. Aangezien ik vrijwel in het 

centrum woon heb ik dat nog helemaal niet nodig. Maar als ik dan toch zou 
mogen kiezen zou ik voor een oldtimer




Eerste verkeersongeluk
Was geen lachertje. Aangereden door een auto toen ik aan het oversteken 

was met m'n fiets. Nothing too bad, maar heb er toch een lelijk litteken aan over 
gehouden op mijn knie. Yuck. Voor de eerste keer in m'n leven kijk ik niet uit naar 
het rokjes-seizoen. :(


Eerste beroep dat je wilde worden toen je klein was
Ik denk dat ik vroeger zo'n beetje alles wou zijn. Tot aan 'barbie' toe. Maar wat mij
en vooral mijn papa het meeste is bijgebleven, is dat ik een hele lange tijd dieren-
arts wou worden. Naar het schijnt moest vooral onze toenmalige labrador er aan
geloven... dat beest plakte ik wekelijks vol met plijstertjes.

Eerste keuze drankje 
Deze vraag is tricky. Ik bestel meestal Ice Tea als ik zin in frisdrank heb, en heb ik zin in
wat sterkers dan zal het hoogstwaarschijnlijk een witte wijn zijn.


Eerste keuze voor een toetje
Alles wat chocolade bevat. Zowiso. Dus chocomousse, brownies, ... kom maar
op! En indien er de mogelijkheid is om Moelleux te bestellen, dan krijgt dat de
voorrang op al het andere.. Time for a chocolat-break? 


Eerste liedje wat er in je opkomt
The XX - Chained. Heerlijk lied


Eerste (bij)baantje
Mijn eerste bijbaantje was in de chocolatier hier in de buurt, daar moest ik
chocolade in vormpjes gieten enz.


Eerste keer dat je met het vliegtuig ging
Dat was naar Italië toen ik een half jaartje oud was. Een groot deel van mijn
familie is van Italiaanse afkomst, en toen ik geboren was wouden mijn trotse
moeder en vader hun kersverse kindje gaan tonen aan de rest van de familie.
Dat was dus mijn eerste reis met het vliegtuig. Die is overigens niet goed verlopen
naar het schijnt. Kennelijk is het gevaarlijk voor kleine kinderen om te reizen met
het vliegtuig, kleine kinderen hun trommelvlies zou namelijk veel vatbaarder zijn
voor scheurtjes en dergelijke. Just so you know! 



Wat vind jij van deze tag?


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...