dinsdag 19 maart 2013

Haul: MeMeMe & Milani





Vorige week heb ik me nogal laten gaan op een paar van mijn favoriete webshops. Door het slechte weer heb ik langer dan voorzien moeten wachten op dit pakketje, maar donderdag was het dan eindelijk zo ver: het pakketje was eindelijk bij zijn rechtmatige eigenaar aangekomen. Happy me!

Mijn internet haul's bevatten meestal producten die ik in België heel moeilijk kan vinden, en ook nu is dat het geval. Milani en MeMeMe zijn beide leuke merken die je hier niet kan vinden.



In deze haul zaten twee paar Milani illuminating face powders, één blush van MeMeMe en één cadeaubox van MeMeMe. In de Pink-cadeaubox van MeMeMe zaten: een blush in het kleurtje 'Pink', een lipgloss 'pink shine' en een pinky-nude nagellakje.

Ik kan niet wachten om een review over mijn nieuwe schatjes te maken, so stay tuned! 







1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...