woensdag 6 maart 2013

Haul: Wet 'n Wild



Vandaag deel ik een kleine haul met jullie. Ik was al erg lang op zoek naar de oogschaduw palletjes van Wet 'n Wild. Dat merk is in België niet verkrijgbaar en dus was ik al een tijdje op zoek naar een goede webshop die alles wat ik van dat merk wou hebben in voorraad had. Zo ben ik op theMakeUpSpot uitgekomen. En vandaag kwam mijn pakketje eindelijk toe. Ik deel dus gelijk eventjes wat ik allemaal besteld heb. Een uitgebreide review komt later. 




Om te beginnen heb ik mij 2 blushes aangeschaft, Heather Silk (links) en Pearlscent Pink (rechts). Op YouTube heb ik menig beautyguru's horen raven over hoe goed gepigmenteerd deze blushes zijn, dus toen ik zag dat deze blushes nog in de voorraad waren kon ik het niet laten. En al zeker niet toen ik hoorde dat Pearlscent Pink een dupe schijnt te zijn voor NARS Orgasm. Een uitgebreide review en swatches zijn voor een volgende blogpost.

En natuurlijk, dé reden waarom ik zo obsessed was met Wet 'n Wild te vinden: de eyeshadow trio's. Wederom is dit een item waar menig beautyguru's veel lovende woorden over hebben verspild. Ik moest ze dus absoluut hebben en uitproberen. Yeey, eindelijk heb ik ze en ik kan niet wachten om ze te testen en erover te posten. So stay tuned! 

Wet 'n Wild heeft 4 neutrale palletjes binnen deze collectie. Aangezien ik totally in love ben met nude en neutrale tinten moest ik ze dus gewoon alle 4 hebben. Leuk om een everyday look mee te maken.

Ik heb een zwak voor highlighters. Daarom kon ik - ook omdat het zo'n zeldzaam merk is in België - deze ook niet aan mij voorbij laten gaan. De illuminating powder is niet zo heel erg bekend onder de beautyguru's maar heb op verschillende blogs toch positieve dingen gelezen over dit product. Ben benieuwd of dit product aan mijn verwachtingen voldoet... Jullie lezen het in mijn volgende blogpost.

De single eyeshadows blijken ook de moeite waard te zijn dus ach whatever, gooide ik ze ook maar in mn internet-winkelmandje. Jammer genoeg was het kleurtje Envy (een donkergroene kleur met wat shimmer in) niet meer in voorraad dus moest ik het doen met deze 2 kleuren; Brulée en Nutty. 

Tot slot heb ik ook nog een wenkbrauwpotlood in het kleurtje Bronze gekocht en een kleine kabuki kwast. Vanaf ik de verpakking open deed wist ik al dat dit 2 miskopen waren. De kabuki kwast prikt en verliest haren als een ruivende hond. En het wenkbrauwpotlood is waaay too dark voor mijn wenkbrauwen. Jammer! Maar wie weet kan ik er iemand anders een pleziertje mee doen. 

Of deze nieuwe pareltjes aan mijn verwachtingen voldoen lezen jullie in mijn volgende post.



Wie ook geïnteresseerd is in de make-up van Wet 'n Wild: www.themakeupspot.nl heeft een vrij groot assortiment van dit merk.




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...